Alla inlägg den 21 april 2009

Av Anita Angelryd - 21 april 2009 13:29

 Ja, nu har det kommit, de små svarta änglarna (eller stora?). Lilla My, (530 g) tik, Mimmi, (595 g) tik, Musse, (630 g) hane, Piff, (620 g) tik och Puff (560 g) hane, det blev alltså 2 hanar och 3 tikar. I går vägde Mimmi och Musse, 1050 g efter en vecka.


En bamsekram till Nimba för att hon aldrig ger upp, och att hon är så duktig med sina valpar och tar hand om dem på ett så lugnt och fint sätt. Hon har en självklar plats med våra andra hundar i flocken. Du är guld värd.


Än en gång ett stort tack till Barbro för Nimba, en så cool tik i alla lägen, och även tack för all support vi har fått i samband med vår första kull.


Även en stor kram och tack till Veronica  med familj, som alltid ställer upp, tur att vi har er, och till Anne som ställt upp så helhjärtat under hela veckan. Nu ska vi bara njuta av de små liven.



På promenad uppför backen dagen före dagen D.Det känns onekligen tungt. 


Kommer du aldrig?

 Ett bad inför valpningen känns skönt.


Jag är ren och luktar gott, och så här snygg blev jag.


 Känner mig onekligen lite tjock.

 

Det ska bli skönt när man blir smal igen.


Första natten med gänget, det känns skönt att vi blev några stycken som kan hålla ihop.


Mitt namn är Piff...


 ...  och jag heter Puff


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards